I camion di schermu LED anu attiratu l'ochju di i cunsumatori

Nta l'ùrtimi anni, una varietà di novi media cuntinueghjanu à emerge, è l'emergenza di camion schermu LED, lisu catturà l'attenzione di i cunsumatori.Brands dichjaranu chì a risorsa più scarsa in l'era di i novi media hè l'ochji di i cunsumatori. per dì chì l'ecunumia di l'ochju hè diventata l'ultimu mira di marketing di tutti l'imprese maiò è i media.

U camion schermu LED hè una cumminazione perfetta di nova energia verde è tecnulugia nova.Ùn aduprate micca solu materiali di illuminazione LED cù prutezzione ambientale, risparmiu d'energia è cunfortu, ma ancu unisce in modu flessibile a creatività publicitaria cù u trasportatore di terra mobile, chì copre veramente u puntu di cuntattu di a pista di u circhiu di a vita di e persone in un modu integrale.

Camion schermu LED hè un grande vantaghju pò mustrà a diversità in l'infurmazione publica, in un gruppu di infurmazioni broadcast lucale, per maximizà a trasmissione di l'infurmazioni, lasciate publicità mobile, publicità cum'è u corpu principale per penetrà in l'audienza, piuttostu chè aspittà di publicità persone. , aspittendu a publicità hè passiva, a ghjente pò vede pò fighjulà, è fà saltà publicità davanti à tutti, truvate tuttu novu è frescu, cum'è u flussu di l'imaghjini, un sessu hè più forte, hà e risorse di e persone, a publicità ùn hè più nantu. altu, ma mette un prufilu bassu à cuntattu cù l 'audienza, è u più obiettivi LED publicità mobile liquidu vittura pò à traversu i carrughji, dui-modu di publicità images è sonu,Per assicurà l'effettu di publicità, per assicurà a qualità di publicità.


Tempu di pubblicazione: 24-settembre-2020