EXHIBITION INTERNAZIONALE SMART DISPLAY E SISTEMA INTEGRATA (SHENZHEN)

https://www.jcledtrailer.com/news/international-smart-display-and-integrated-system-exhibition-shenzhen/

Benvenuti à visità u numeru di stand JCT HALL 7-GO7 à a mostra internaziunale intelligente è a mostra di u sistema integratu 2024 in Shenzhen durante u 29 di ferraghju à u 2 di marzu.

JCT MOBILE LED VEHICLEShè una cumpagnia di tecnulugia culturale specializata in a produzzione, vendita è affittu di veiculi di publicità LED, veiculi di publicità è veiculi di scena mobile.

A cumpagnia hè stata stabilita in 2007. Cù u so livellu prufessiunale è a tecnulugia matura in i veiculi di publicità LED, rimorchi di publicità LED è altri prudutti, hè prestu prestu in u campu di i media mobile outdoor è hè un pioniere in l'apertura di l'industria di i veiculi publicitarii LED in Cina.Cum'è u capu di i veiculi di media LED di a Cina, JCT MOBILE LED VEHICLES hà sviluppatu in modu indipendenti è gode di più di 30 brevetti di tecnulugia naziunale.Hè una fabricazione standard per i veiculi di publicità LED, i veiculi di publicità LED di a polizia di trafficu è i veiculi di publicità di u focu.I prudutti implicanu più di 30 mudelli di veiculi cum'èCamion LED, Rimorchi LED, veiculi di scena mobile, rimorchi LED solari, Contenituri LED, rimorchi di guida di u trafficu è schermi di veiculi persunalizati.

Cum'è di solitu, purtemu i nostri prudutti principali à u stand.Vulemu parlà cù i visitori nantu à i nostri prudutti è riceve u so feedback.Inoltre, seremu felici di scuntrà cù i nostri clienti faccia à faccia per parlà di a nostra cooperazione.

Vi invitemu sinceramente à u nostru stand!


Tempu di Postu: Jan-04-2024