U veiculu di publicità LED hè a cumminazione perfetta di veiculu mobile è schermu LED

Nta l'ultimi anni, più è più imprese domestiche è straniere è media all'apertu utilizanuVeiculu di publicità LED.Interagisce cù i cunsumatori attraversu emissioni in diretta, roadshows di attività è altre manere, in modu chì tutti ponu capisce megliu a so marca è i so prudutti, è migliurà a cuscenza di i cunsumatori di a marca di u produttu.

a1 (1)

Taizhou Jingchuan Electronic Technology Co., Ltd. hè una sucietà di tecnulugia culturale specializata in a produzzione, vendita è affittu di veiculi di publicità LED, veiculi publicitarii è veìculi di scena mobile. A cumpagnia hè stata stabilita in u 2007. Cù u so livellu prufessiunale è tecnulugia matura. in i veiculi di publicità LED, rimorchi di publicità LED è altri prudutti, hè prestu prestu in u campu di i media mobile outdoor è hè un pioniere in l'apertura di l'industria di i veiculi di publicità LED in Cina.Cum'è u capu di i veiculi di media LED di a Cina, Taizhou Jingchuan hà sviluppatu in modu indipendenti è gode di più di 30 brevetti di tecnulugia naziunale.Hè una fabricazione standard per i veiculi di publicità LED, i veiculi di publicità LED di a polizia di trafficu è i veiculi di publicità di u focu.I prudutti implicanu più di 30 mudelli di veiculi cum'è camion LED, rimorchi LED, veiculi di scena mobile, rimorchi LED solari, contenitori LED, rimorchi di guida di trafficu è schermi di veiculi persunalizati.

A nostra cumpagniaVeiculu di publicità LEDhà e caratteristiche di una alta cobertura è una alta rata di audience.

a2 (1)

Veiculu di publicità LEDpò realizà roadshow all'aperto, festival musicali, avvenimenti sportivi è altre attività cum'è trasmissione in diretta, ritrasmissione, publicità mobile, karaoke in diretta, prumuzione di prudutti, diverse celebrazioni, cerimonie d'apertura è altre attività.

Sicondu i risultati di l'indagine autoritariu:Veiculu di publicità LEDpò fà efficienza publicitariu finu à 80%.Induve hè a ghjente, ci sò publicità !Publicità precise attrae direttamente a ghjente, chì aumenterà assai l'efficienza di a liberazione di publicità è a cuscenza di a ghjente di a marca di u produttu!

LEDpublicitàveiculu hè a cumminazione perfetta di veìculu mobile è schermu LED

A cuntrariu di i ghjurnali, riviste è media TV,Veiculu di publicità LEDùn hè micca cusì discretu, hè attivu è entusiasmu, chì viaghja in ogni angulu di a cità.L'influenza hè prufonda, u scopu hè largu, l'audienza hè grande, u scossa audiovisuale hè forte, è l'effettu di a cumunicazione hè evidenti.Ùn hè micca limitatu da u tempu è a strada.monopolizza u tempu è u spaziu, è stabilisce è approfondisce l'imaghjini di marca di i prudutti di l'impresa quandu a ghjente ùn pò micca evità.Veiculu di publicità LED.

a3

Veiculu di publicità LEDhè assai cumuni in a nostra vita.Pudemu vedeli quandu andemu in i carrughji.L'apparizione diVeiculu di publicità LEDporta una nova speranza à l'imprese è permette à u publicu di vede diverse forme di publicità.

a4


Tempu di Postu: Dec-07-2020