Introduzione di camioni di scena outdoor

Cù a fatigue di a ghjente cù i publicità TV, sò emersi dui metudi di publicità simplici, intuitivi è efficaci, sò tour di camion di scena all'aperto è attività di puntu fissi di vittura di scena.Hè una tappa di visualizazione in quale i pruduttori ponu cumunicà in faccia cù i cunsumatori.I cunsumatori ponu vede i prudutti, toccu i prudutti è amparà più nantu à u fabricatore attraversu dati o fugliali video.

Allora chì tipi di camioni di scena all'aperto ci sò?In seguitu, l'editore di JCT introduverà tippi di camioni di scena all'aperto.

1. Camion di scena all'apertu cumplettamente automaticu di una mostra laterale

U corpu di camion hè cumplettamente autumàticu da un latu per furmà un palcuscenicu, u tettu hè mezzu turnatu, è ponu esse installati pannelli LED.L'altra parte di u corpu di u camionu forma un backstage.

2. Camion autumàticu di u palcuscenicu di l'esposizione di dui lati

Dui lati di u corpu di u camionu sò allargati inseme per furmà una tappa sana, è u tettu hè alzatu.

3. Camion autumàticu di a scena di l'esposizione di trè lati

U corpu di camion hè spargugliatu nantu à trè lati è forma tutta a tappa.Fate un usu pienu di i pannelli laterali di a carrozzeria di u camion per espansione u palcuscenicu.

A tour di camion di scena all'aperto hè aduprata per a prumuzione di l'avvenimenti, in modu chì l'imprese ponu risparmià tempu, sforzu è soldi!Ma prima di sceglie per allughjà o cumprà un camion di scena all'apertu, duvemu prima capisce i tipi, in modu chì pudemu sceglie secondu i nostri bisogni.


Tempu di pubblicazione: 24-settembre-2020