Capisce a Classificazione di Billboard Stage Truck prima di cumprà

U camion di scena di Billboard appare sempre più frequente in a nostra vita.Hè un camione speciale per spettaculi mobili è pò esse sviluppatu in un stadiu.Parechje persone ùn sanu micca chì cunfigurazione deve cumprà, è in questu sensu, l'editore di JCT hà listatu a classificazione di camioni di scena.

1. Classificatu per zona :

1.1 Picculu camion di scena di cartellone

1.2 Camion di palcuscenicu di taglia media

1.3 Camion di scena di grande cartellone

2. Classificatu per stile:

2.1 Camion di scena di cartellone LED

A so cumminazzioni perfetta cù a tecnulugia di visualizazione LED hè divisa in dui tipi: display LED integratu è display LED esterni.Tramindui chì utilizanu display LED cum'è scena principale dinamica di u palcuscenicu per rinfurzà l'effettu di illuminazione di u spettaculu.

Built-in camion palcuscenicu LED custruitu hè in generale un camion palcuscenicu spettaculu doppia latu.Dopu à a cima di u palcuscenicu hè risuscitatu, u screnu LED pò esse elevatu è calatu.A schermu LED frontale hè per a scena di spettaculu, è quella posteriore hè aduprata cum'è backstage per l'attori per vestirsi.

U camion di scena di Billboard cù display LED esternu hè di solitu un picculu camion di scena cù una mostra laterale.U palcuscenicu si distingue davanti à u screnu LED è daretu hè u backstage.

2.2 Camion di scena di Billboard per l'esposizione è a vendita di prudutti

Hè generalmente cunvertitu in una sola camioneta di scena di mostra.Ùn esige micca troppu spaziu di scena, u più largu, u megliu.In generale, una piattaforma in forma di T di catwalk di mudellu prufessiunale serà stallata, chì hè largamente utilizata in l'attività di esibizione di prudutti è di promozione di vendita.Hè un stilu costu-efficace.

3. Descrizzione di a struttura di u camion di scena di billboard:

3.1 U corpu di u camion di u palcuscenicu hè fattu di profili d'aluminiu è pezzi stampati.A piastra esterna hè una piastra piatta in lega d'aluminiu, è l'internu hè contrachapatu impermeabile, è a tavola di scena hè una tavola speciale anti-skid.

3.2 U piattu esternu nantu à u latu drittu è u latu drittu di u pianu superiore di u camion di scena di billboard sò alzati idraulicamente à una pusizione verticale cù a superficia di u tavulinu per furmà un tettu per prutegge da u sole è a pioggia, è per riparà l'equipaggiu d'illuminazione è a publicità.

3.3 U pannellu internu drittu (tavola di scena) hè doppia piegata è utilizata cum'è una tappa dopu esse vultata da un dispositivu idraulicu.I tavulini di estensione sò stallati nantu à i lati manca è drittu di u palcuscenicu, è u palcuscenicu in forma di T hè stallatu in u fronte.

3.4 U sistema idraulicu hè cuntrullatu da cilindri idraulici da Shanghai Institute of Fluid Technology, è a unità di putenza hè impurtata da l'Italia.

3.5 Adopta l'alimentazione esterna è pò esse cunnessu cù l'alimentazione principale è l'electricità civile 220V.A putenza di l'illuminazione hè 220V, è i luci d'emergenza DC24V sò disposti nantu à a piastra superiore.

U sopra vi hà purtatu una classificazione dettagliata di i camioni di scena di billboard.Credu chì avete avutu una bona intelligenza dopu avè lettu.E speremu chì quelli sò utili quandu decide di cumprà camioni di scena di cartellone.


Tempu di pubblicazione: 24-settembre-2020