A nova tendenza di i media di publicità esterna - Vantaghji di cumunicazione di u veìculu LED

JingchuanLEDveiculuschermu, Hè un grande schermu di display LED mobile outdoor, un grande display LED HD full-color all'aperto muntatu nantu à u corpu di u chassis di rimorca mobile di un media publicitariu outdoor, utilizatu per a prumuzione è a prumuzione di publicità esterna, effettu notevuli. una capiscitura dettagliata di stu media publicitariu outdoor -LED vantaghji di cumunicazione schermu veìculu.

U schermu di u veiculu LED, micca limitatu da a situazione geografica, pò esse aduprata per una publicità approfondita è estensiva in ogni zona di u mercatu di destinazione cum'è strade, corsie, piazze è zone di cummerciale secondu i bisogni di i clienti.

schermu di veìculu LED-01 

Pantalla LED di u veiculuhè cuntrullatu da un computer o un terminal di processore video.Un grande display LED full-color hè stallatu nantu à u chassis di u trailer mobile, chì hè luminoso in culore.L'audio impermeabile all'apertu pò esse stallatu in i dui lati di u screnu di visualizazione, cù una larga diffusione è un bonu effettu. U screnu di visualizazione pò esse cunnessu à un computer o un terminal di processore video, è a pantalla pò esse cuntrullata in tempu reale o remotamente.Diversi video, imaghjini, testu è altre informazioni ponu esse ghjucati. U chassis di rimorchiu hè equipatu di mutore, alimentazione è altre equipaghji, è ancu parechje scatuli di almacenamento per multimedia è altre equipaggiu. da Taizhou Jingchuan Electronic Technology Co., Ltd. è pò esse persunalizatu in quantu à l'area di u screnu è u chassis di rimorca secondu i bisogni di l'utilizatori.

Quandu ci sò spettaculi fissi cum'è l'apertura di u centru cummerciale, a prumuzione, a celebrazione, a performance o a trasmissione in diretta in grandi piazze esterne,Pantalla LED di u veiculupò esse risuscitatu o calatu sicondu i bisogni di l'attività in situ, è a pantalla di visualizazione pò esse alzata o calata idraulica cù un clic per aghjustà u megliu Angle di vista.

Pantalla LED di u veiculuvantaghji di cumunicazione:

1. U tassu d'arrivu di i media LED mobile hè altu cum'è 98,3%.

2. L'accettazione di i media: L'accettazione di l'audienza di i media LED mobile hè alta, righjunghjendu u 72%.

3. Attenzione à i media: L'audienza hà spressu chì eranu assai / relativamente preoccupati di i media LED mobile, chì righjunghji 59%.

4. Preferenza media: 69% di l'audienza dicenu chì piace assai i media.

5. Tasso di ricunniscenza di publicità: 54%.

Pantalla LED di u veiculu, aduprendu a trasmissione diretta, eccellenti effettu Angle visuale è penetrazione visuale, forte liquidità, larga gamma di diffusione, effettu publicitariu bonu, serà in u tempu è in u locu chì avete bisognu, accessu puntuale à i vostri clienti di destinazione, in modu chì a vostra spesa publicitariu per ottene u rendimentu massimu.

 schermu di veìculu LED-02

Sopra hè a piccula edizione JingChuan custituisce a nova tendenza di i media publicitarii esterni, u pannellu di l'automobile è u schermu LED sparghje u vantaghju di l'intruduzione relatata, a speranza pò aiutà à capisce megliu l'infurmazioni di u screnu di l'auto LED, se vulete ancu sapè infurmazione più dettagliata. circa pannellu di veiculi LED, benvenuti à visità u nostru situ ufficiali.


Tempu di Postu: Dec-01-2020