Camion di display LED per participà à a publicità media esterna

I camioni di display LED sò spessu usati in l'attività di publicità media esterna da parechje imprese, perchè i veiculi di publicità mobile LED anu assai vantaghji chì a publicità esterna ùn hà micca. circa l 'disturbazione di i media outdoor, è a pulitica hè stata di più in più inclined à prutege i diritti publichi, chì hà criatu ostaculi per u sviluppu di media outdoor.Advertising car cum'è truvà u sonu è effettu imagine di l 'annunziu disturbing populu, pò subitu. sceglie di lascià.

Attualmente, in parechje cità, è l'effettu publicitariu nantu à u funziunamentu di u veiculu in muvimentu LED hè statu testatu, u risultatu di a prova mostra chì: u camion di display LED pò curriri in tutte e cundizioni climatichi, a struttura chjusa pò sustene u fretu è a pioggia è a neve. , è u disignu spiciali di u mekanismu di rinfrescante pò vede u sistema di generazione di calore è energia in una manera puntuale per eliminà, ancu in u clima caldu pò curriri nurmale.In più, u bonu effettu publicitariu di i novi media hè statu ancu ricunnisciutu da i publicisti, assai di elli cuminciaru à circà attivamente cooperation.The emergenza di camion display LED pò cambià u mudellu di novi media outdoor.

Cù u sviluppu di The Times, i prudutti d'alta tecnulugia sò sempre emergenti in a nostra vita.U camion di display LED hè u pruduttu natu in questu ambiente.U so aspettu hà cambiatu i media tradiziunali è suddisfà a necessità di l'aghjurnamentu di i media di l'operazione.

Camion di display LED participa à publicità media outdoor, chì risponde à a necessità di l'aghjurnamentu di i media di l'operazione.Comparatu cù altri media, copre una larga gamma, copre una grande zona è hè assai cunnisciutu da l'audienza.Tuttavia, l'effettu ch'ella pò ottene hè incomparabile in altri modi.


Tempu di pubblicazione: 24-settembre-2020