Billboardtruck LED risponde à i bisogni di l'aghjurnamentu di i media di l'operazione

Cù l'arricchimentu cuntinuu di e forme di media, a publicità hà penetratu in quasi tutti l'aspettu di a nostra vita, è l'emergenza di camion di billboard LED pò cambià u mudellu di novi media all'apertu. Attualmente, u video di custruzzione, u LED outdoor è l'autobus mobile sò trè pilastri in u campu di novi media, ma sti media hannu u so propriu shortcomings.LED camion billboard custituisci i difetti di sti trè tippi di media in certi aspetti, furmendu una cumpetitività unica.

Un grande camion di billboard LED hè un schermu di display LED mobile.Cù i veiculi di publicità LED, a ghjente ùn hè più solu fighjulà un annunziu, ma apprezzendu un tipu d'arti.Hè definitivamente una festa visuale. Se avete mai guardatu i Ghjochi Olimpichi di Pechino cù cura, avete sempre avè una impressione di a ceremonia di apertura di i Ghjochi Olimpichi, cum'è sognu è culurita. per ghjucà l'animazione è u sonu simultaneamente, generendu un sonu dinamicu tridimensionale è una percepzione di l'imaghjini, chì hè altamente infizziosa è pò attrae assai l'attenzione di l'audienza è rinfurzà l'effettu di publicità.

Camion di billboard LED paragunatu cù altri media, copre una larga gamma, l'area affettata hè grande, altu gradu di l'audienza sapi, cun voi in cuntattu faccia à faccia, integratu i vantaghji di finu à parechji media, favurisce i punti di forza è aggira i punti debbuli, u metudu di operazione hè simplice, in una cità, una vittura hè una cumpagnia di publicità mobile, pò cumparisce in ogni angulu di a cità, micca limitata da i costi di uperazione grande è bassu, è l'ingudu di u funziunamentu pò esse satisfactori.

 


Tempu di pubblicazione: 24-settembre-2020