Classificazione di i display LED montati in veiculi

Cù u rapidu sviluppu di a visualizazione LED, appare un display LED montatu in veiculi.In cunfrontu cù l'urdinariu, fissu è incapaci di spustà LED, hà esigenze più altu in stabilità, anti-interferenza, shockproof è altri aspetti. U so metudu di classificazione hè ancu diversu secondu e diverse manere, i seguenti da quattru aspetti per dì di a so classificazione. .

I. Classificazione secondu a spaziatura di punti di u display LED montatu in veiculu:

A spaziatura di punti hè a distanza trà dui pixel per riflette a densità di pixel.A spaziatura di punti è a densità di pixel sò e proprietà fisiche di u screnu di visualizazione. A capacità di l'informazione hè a quantità unità di capacità di trasportu di l'infurmazioni affissata à una volta per unità di densità di pixel di area. A capacità di l'infurmazioni dispunibuli pò esse visualizata per unità di spaziu è più vicinu hè a distanza adattata per a visualizazione. A più grande a distanza trà i punti, u più bassu a densità di pixel, a capacità di l'infurmazioni menu dispunibuli per unità di area, è più a distanza adattata per a visualizazione.

1. P6: U spaziu di u puntu hè 6mm, a visualizazione hè squisita, è a distanza visuale hè 6-50M.

2. P5: U spaziu di u puntu hè 5mm, a visualizazione hè squisita, è a distanza visuale hè 5-50m.

3. P4: U spaziu di u puntu hè 4mm, a visualizazione hè exquisita, è a distanza visuale hè 4-50m.

4. P3: U spaziu di u puntu hè 3mm, a visualizazione hè squisita, è a distanza visuale hè 3-50m.

II.Classificatu per u culore di u display LED à bordu:

1. Monochrome: In generale, ci sò culori rossi, gialli, turchini, verdi è bianchi, principarmenti usati per vede publicità nantu à u tettu di i taxi, è affissà i segni stradali da i dui lati di l'autobus;

2, culore duale: una schermu hà dui schermi di culori, principarmenti usatu per u screnu funziunale di l'autobus;

3, full-culore: principarmenti usatu per altri tipi di carrozzeria mostra infurmazione publicitariu full-culore, a maiò parte di l'area hè più grande ch'è u schermu di vittura di culore singulu è doppiu, u costu di pruduzzione hè altu, ma l'effettu di publicità hè megliu.

Trè, secondu a classificazione di u trasportatore di display LED di u veiculu:

1, schermu di parola LED taxi: schermu superiore di taxi / schermu di a finestra posteriore, utilizatu per scroll testu schermu LED barra, culori singuli è doppiu, a maiò parte di vede qualchi infurmazione testu scroll publicità.

2. Camion LED grande schermu: hè principarmenti cunvertitu in display LED da a carrozzeria di un camion grande, è mostra una stampa di culore in alta definizione è alta luminosità. intuitive à i passanti di strada per lascià una impressione più profonda di publicità.

3, bus LED display: usatu principarmenti per a visualizazione di i segni stradali in autobus, è in a maiò parte di i culori singuli è doppiu.

L'apparizione di veìculu-mounted LED display pò attrae successu l'ochji di a ghjente, ma ci sò parechji tippi di veìculu-mounted display LED, sicondu i metudi diffirenti pò esse divisu in diversi tipi, se vulete capisce a classificazione specifica, pudete vene à Taizhou Jingchuan Electronic Technology Co., Ltd. per un sguardu detallatu.

Parolle chjave: LED muntatu in veiculu, classificazione di display LED muntatu in veiculu

Descrizzione: veìculu-mounted LED display tutti i tipi di classificazione, si pò esse classificatu sicondu u spaziu schermu, secondu à a classificazione di culore di visualizazione LED, secondu a classificazione di u veìculu di u veìculu di u veìculu LED, l'amichi interessate ponu vene à una intelligenza detallata.


Tempu di Postu: Mar-06-2021