Una Breve Analisi di i Motivi Perchè i Veiculi di Publicità Mobile LED sò populari in u mercatu

Quandu si tratta diVeiculu di publicità mobile LED, assai persone ùn sò micca strani.Realizza publicità in e strade in forma di veiculuPantalla di visualizazione LED.Sicondu l'usu in l'ultimi anni, hà una alta popularità di u mercatu è pò esse assai elogiatu da l'utilizatori.

Perchè hè populari è favuritu in u mercatu?I mutivi sò i seguenti.

1. Small size: u schermu di visualizazione LED hè basicamente un chip assai chjucu, chì hè incapsulatu in resina epossidica, per quessa hè assai chjucu, assai ligeru è cunvene per portà.

2. Bassu cunsumu putenza: a tensione di travagliu diPantalla di visualizazione LEDhè assai bassu, cusì u putere cunsumatu durante l'usu hè naturalmente assai chjucu.À u listessu tempu, sottu a cundizione di u funziunamentu currettu, a so vita di serviziu pò esse garantita.

3. Alta luminosità è calore bassu: a visualizazione adopta a tecnulugia di luminiscenza fridda.In questu modu, truveremu chì a so luminosità hè assai bona, ma u calore emessu hè assai chjucu.À u listessu tempu, hà ancu u funziunamentu di a cunservazione di l'energia è a prutezzione di l'ambiente, è i materiali utilizati sò ancu materiali amichevuli di l'ambiente, cusì serà più durable è fermu in u prucessu di usu.

Chì cuntrolla a riproduzione di cuntenutu nantu à u display LED?In generale, uPantalla di visualizazione LEDci prisenta ritratti di parechji culori, chì hè più attraente, è ciò chì impresses assai persone hè u testu è l'animazione nantu à u screnu LED.Allora chì cuntrolla u cuntenutu di riproduzione nantu à u display LED?

U cuntenutu di riproduzione nantu à u screnu LED ùn pò micca esse cambiatu.Prima, verificate se i paràmetri di u software sò curretti.Se ùn ci hè micca prublema, verificate a carta di u portu seriale di l'urdinatore, a linea di cumunicazione è a carta di cuntrollu principale nantu à uPantalla di visualizazione LED.I cambiamenti sò ligati à questi aspetti.Perchè u cuntenutu nantu à u screnu LED hè cambiatu attraversu u software di a carta di cuntrollu di u display LED, questu hè u core di qualsiasi normalePantalla di visualizazione LED.A carta di cuntrollu hè visualizata attraversu u software di a carta di cuntrollu di display LED.Senza stu software, u testu nantu à a pantalla ùn pò micca esse cambiatu, nè u testu, l'imaghjini, l'audio, l'animazione è l'altre infurmazione pò esse visualizatu nantu à u screnu.

U megliu tempu di travagliu ogni ghjornu di u veiculu di publicità LED hè di 10 ore

Da a perspettiva di u veiculu di publicità LED stessu, ma micca necessariamente.U travagliu di l'overtime face chì u veiculu di publicità LED perde rapidamente, risultandu in a so vita di serviziu assai accurtata.In generale, 10 ore à ghjornu hè u megliu.

U veiculu di publicità mobile Led hè statu assai elogiatu da a maiò parte di l'utilizatori da a so nascita.Perchè?Questu hè chì a vittura di publicità LED hà i so vantaghji.Pudete avè una cunniscenza dettagliata.

noleggio di veiculi media


Tempu di post: 12-novembre-2021