Introduzione à e caratteristiche di i camioni di scena mobile

In u campu di a publicità esterna, ci hè un camion di scena mobile.U so stadiu integratu si move liberamente cù u camionu di scatula, per quessa ùn aumenta micca solu l'effettu di a publicità, ma ancu rende "scena in muvimentu".Havi ancu effetti promozionali significativi, chì sò pratichi è convenienti.U camion di scena mobile JCT hà un disignu prufessiunale, operazione sicura, prestazione adattabile, mantenimentu ecunomicu è durabilità.

Caratteristiche di u camion di scena mobile:

1. Disegnu prufessiunale.Si estende u palcuscenicu è l'altitudine à u massimu, è u tettu hà una forte capacità portante.Hà una cornice luminosa predeterminata è scenarii chì mostranu u disignu di l'artigianatu di scena prufessiunale è u disignu industriale.

2. Operazione sicura.Applica un mecanismu di guida speciale per l'elevazione verticale, è stabilisce e gambe di supportu idrauliche per fà u tettu, u corpu di u camionu è u palcuscenicu stabile è pianu, è fà chì u camion hà una bona resistenza di u ventu in natura.

3. Prestazione adattabile.L'illuminazione riservata, l'audio, i subtitulos, a cortina, l'alimentazione elettrica, i paisaghji, i punti di colpu è altre interfacce anu una bona scalabilità.U pianu di u palcuscenicu risponde à i bisogni di spettaculi prufessiunali.Tuttu l'equipaggiu pò esse stallatu in 10 minuti senza cullà a carica.

4. Mantenimentu ecunomicu.Utilizendu a tecnulugia di cuntrollu idraulicu, facilmente installendu un palcuscenicu, solu un driver è un ingegnere di l'illuminazione è di u sonu necessariu, risparmiendu tempu è costi di persunale.

5. Durabilità.Tuttu u veiculu è i meccanismi operativi sò cuncepiti è fabbricati in cunfurmità cù i normi prufessiunali, cusì ponu adattà à diversi ambienti duri è usu d'alta intensità.

U camion di scena mobile ùn solu aumenta l'effettu di a publicità, ma rende ancu a "scena in muvimentu".Havi ancu effetti promozionali significativi, chì sò pratichi è convenienti.Sò entusiasta ?Sè avete bisognu di affittu o cumprà un camion di scena mobile, fate un ochju à u camion di scena mobile JCT!JCT mette a qualità è u serviziu post-vendita in cima, è credemu chì a qualità è u serviziu vinceranu a fiducia di i clienti novi è vechji.


Tempu di pubblicazione: 24-settembre-2020